Regulamin Sklepu MagazynOL.pl
wersja z dnia 18.11.2022 r.
Niniejszy regulamin (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady sprzedaży i świadczenia
usług sklepu pod adresem www.magazynol.pl
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.magazynol.pl prowadzony jest przez Olgę Łęgosz posiadająca numer NIP: 5213292791, ul. Okrzei, nr 26, lok. 21, 03-719 Warszawa
2. Niniejszy regulamin stosuje się do umów zawieranych poprzez stronę internetową pod adresem www.magazynol.pl.
3. Ze Sprzedawcą można szybko i efektywnie kontaktować się przy wykorzystaniu poczty elektronicznej pod adresem email magazyn@magazynol.pl. Przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę określone jest w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://magazynol.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11
4. Definicje:
I. Sklep internetowy lub Sklep – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod
adresem www.magazynol.pl.
II. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
III. Sprzedawca - Olga Łęgosz z siedzibą w Warszawie, NIP: 5213292791, adres e-mail: magazyn@magazynol.pl, adres do korespondencji: ul. Okrzei, nr 26, lok. 21, 03-719 Warszawa
IV. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
V. Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm., dalej: k.c.), tj. osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
VI. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 k.c., tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 k.c. prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
VII. Przedsiębiorca – Konsument – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
VIII. Formularz zamówienia – dostępny w Sklepie internetowym formularz, umożliwiający Kupującemu złożenie Zamówienia i jego realizację.
IX. Zamówienie – potwierdzenie zawarcia przez Kupującego Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą poprzez dokonanie potwierdzenia tej czynności w Formularzu zamówienia.
X. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu cyfrowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.), zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego w języku polskim.
XI. Produkt cyfrowy – dostępny w Sklepie internetowym ebook lub audiobook, będący przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
XII. Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Kupującemu agregację wybranych Produktów cyfrowych przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów cyfrowych, Kupujący może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Produktów lub usuwanie ich z Koszyka.
XIII. Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty cyfrowe, będące przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
XIV. Dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura VAT wysyłana w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mail lub inne potwierdzenie dokonania płatności za Produkt cyfrowy. Na specjalne życzenie Kupującego dokument wysyłany jest w formie papierowej.
XV. Użytkownik Sklepu – osoba odwiedzająca Sklep.
5. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę polegają na umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
6. Przed zatwierdzeniem wypełnionego Formularza zamówienia, Kupujący proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację.
7. W Sklepie internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty cyfrowe z oferty Sklepu. O zasadach dotyczących promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.
8. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
9. Do korzystania ze Sklepu internetowego wymagana jest przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 9 lub Chrome 30 lub FireFox 30 lub Opera 10 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.
10. W celu dokonania Zamówienia Kupujący musi posiadać aktywny adres poczty elektronicznej („adres email”).
11. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nadmiernie przeciążone łącze internetowe Klienta, a także inne łącza międzyoperatorskie.
13. W przypadku konieczności dokonania zmian i ulepszeń w Sklepie czy przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub awarii sprzętu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowej przerwy w funkcjonowaniu Sklepu. Powiadomienie w tym przedmiocie tj. o przerwach technicznych i czasie ich trwania kierowane do Użytkowników Sklepu zostanie opublikowane na stronie internetowej Sklepu.
14. Niniejszy Regulamin nie ma na celu ograniczenia lub wyłączenia jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
§ 2. DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ, PŁATNOŚĆI
1. W Sklepie prezentowane są Produkty cyfrowe ze wskazaniem ich opisu oraz cen. Sprzedawca zapewnia, że Produkty cyfrowe są wolne od wad.
2. Zamówienia może dokonać wyłącznie osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
3. Kupujący zamawia wybrany przez siebie Produkt cyfrowy dokonując Zamówienia.
4. W celu dokonania Zamówienia oferowanych Produktów cyfrowych Kupujący:
a. wybiera Produkt cyfrowy prezentowany w Sklepie, a po wybraniu Produktu cyfrowego potwierdza jego Zamówienie przyciskiem „Dodaj do koszyka”. Wybrany Produkt cyfrowy wówczas znajduje się w Koszyku. Po dodaniu do Koszyka Kupujący może kontynuować zakupy lub przejść do Koszyka. Po skompletowaniu wszystkich wybranych Produktów cyfrowych Sklep przedstawi w Koszyku podsumowanie wybranych Produktów cyfrowych z podaniem ostatecznych cen;
b. podaje w wyświetlonym w związku z Zamówieniem formularzu pola dotyczące wyboru formy płatności oraz dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu email, na który ma zostać dostarczony Produkt cyfrowy oraz adresu zamieszkania. Przed dokonaniem płatności pojawi się ostateczne podsumowanie ceny Produktów cyfrowych;
c. według swojego wyboru składa oświadczenie, że wyraża zgodę spełnienia świadczenia (przesłania Produktu cyfrowego na wskazany adres email) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od Umowy;
d. potwierdza wybór przyciskiem „Kupuję i płacę”, zaznaczając jednocześnie pole o zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu. Zaznaczenie oświadczenia o zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu jest dobrowolne, jednak jego brak uniemożliwi dokonanie Zamówienia;
e. dokonuje płatności w cenie podanej w opisie potwierdzającym dokonanie
Zamówienia; dokonanie płatności jest możliwe zZa pomocą karty płatniczej:
Visa, Visa Electron, MasterCard ,MasterCard Electronic, Maestro
Za pośrednictwem platformy płatniczej: Płatności Shoper
W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper,
podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A
5. Potwierdzenie Zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” oznacza zawarcie Umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie.
6. Jeżeli przesłanie Produktu cyfrowego nie będzie możliwe, Sprzedawca poinformuje o tym Kupującego przesyłając na podany przez Kupującego adres email stosowną wiadomość. Jeżeli okazałoby się, że Kupujący dokonał już zapłaty, Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy, z którego wpłata nastąpiła. Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni od dnia poinformowania Kupującego o braku możliwości dostarczenia Produktu cyfrowego. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy przed dostarczeniem mu Produktu cyfrowego Zamówienie nie będzie realizowane i Sprzedawca zwróci Kupującemu zapłaconą cenę tą samą drogą, którą Kupujący opłacił Zamówienie, w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest BlueMedia s.a.
8. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
9. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie przelewów internetowych jest Blue Media S.A
10. W przypadku skutecznego skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
11. Znajdujące się na stronach internetowych Sklepu informacje o Produktach cyfrowych i cenie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, lecz stanowią wyłącznie zaproszenie do złożenia przez Kupującego oferty zakupienia określonej ilości konkretnych Produktów cyfrowych na ściśle określonych warunkach. Dokonanie Zamówienia przez Kupującego oznacza złożenie przez niego oferty zawarcia Umowy sprzedaży odnośnie zamawianych w Sklepie Produktów cyfrowych.
12. Wszystkie ceny podane w Sklepie są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto. Ceną wiążącą dla stron jest cena widniejąca on-line w systemie w momencie zakończenia procedury dokonywania Zamówienia przez Kupującego obejmująca cenę Produktu cyfrowego.
13. Ostateczną ceną Produktu cyfrowego, która wiąże Kupującego i Sprzedawcę w ramach zawartej Umowy sprzedaży jest cena Produktu cyfrowego ujawniona w Koszyku w chwili składania Zamówienia przez Kupującego po dokonaniu określenia formy płatności i podaniu adresu email do dostarczenia Produktu cyfrowego.
14. Produkt cyfrowy zostanie dostarczony po upływie 14-dniowego terminu na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli Kupujący zgodnie z niniejszym Regulaminem nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub złożył przy dokonywaniu Zamówienia lub w późniejszym czasie oświadczenie o wyrażeniu zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy przy utracie prawa do odstąpienia od Umowy, wówczas Sprzedawca dostarczy Produkt cyfrowy na wskazany adres email niezwłocznie po dokonaniu Zamówienia, maksymalnie w terminie 48 godzin od dokonania Zamówienia. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
15. Do każdego Zamówienia Sprzedawca Dowód zakupu. Sprzedawca jest płatnikiem VAT.
§ 3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ, RĘKOJMIA, REKLAMACJE
1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktów cyfrowych wolnych od wad i ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, jednak w przypadku Kupujących, którzy nie są Konsumentami lub Przedsiębiorcami – Konsumentami odpowiedzialność ta ograniczona jest do umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych przez Kupującego strat.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego za wady fizyczne lub prawne Produktu cyfrowego (rękojmia).
3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi nie powstaje, jeżeli Konsument wiedział o istnieniu wady, w szczególności został o niej poinformowany w opisie Produktu cyfrowego.
4. Jeżeli Produkt cyfrowy ma wadę (np. nośnik elektroniczny, na którym został utrwalony jest uszkodzony w całości lub częściowo) Kupujący może zażądać obniżenia ceny lub wymiany Produktu cyfrowego na wolny od wad. W celu zgłoszenia żądania Kupujący składa reklamację wraz z pisemnym uzasadnieniem powodu reklamacji.
5. Reklamacje można złożyć na formularzu reklamacji opublikowanym na stronie Sklepu (Załącznik Nr 1 do Regulaminu), przesyłając na adres email Sprzedawcy: magazyn@magazynol.pl
6. Kupujący nie jest uprawniony do żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedawca bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Produkt cyfrowy na wolny od wad.
7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przez okres dwóch lat od wydania Produktu cyfrowego Kupującemu. Zgłoszenie żądania wynikającego z rękojmi Kupujący musi zgłosić Sprzedawcy w ciągu roku od dnia zauważenia wady. Nie skraca to okresu odpowiedzialności Sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu cyfrowego przedawnia się z upływem roku, a termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu dwuletniego wskazanego powyżej. W przypadku żądania przez Kupującego wymiany Produktu cyfrowego lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny termin biegnie od chwili bezskutecznego upływu terminu do wymiany Produktu cyfrowego na wolny od wad.
8. Z uprawnień z tytułu rękojmi nie korzystają Klienci nie będący Konsumentami lub Przedsiębiorcami – Konsumentami.
9. Zwrot płatności tytułem obniżenia ceny zostanie dokonany tym samym środkiem, jakiego Kupujący użył do opłacenia Zamówienia.
10. Reklamacje związane z Produktem cyfrowym lub realizacją Umowy Kupujący kieruje do Sprzedawcy na adres email magazyn@magazynol.pl lub pod adres Sprzedawcy podany w Regulaminie. Kupujący może przesłać skan podpisanego oświadczenia lub posłużyć się wzorcową treścią w wiadomości email.
11. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
§ 4. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą – Konsumentem może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dokonania Zamówienia.
2. Produkt cyfrowy zostanie dostarczony po upływie 14-dniowego terminu na skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli Kupujący zgodnie z niniejszym Regulaminem nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub złożył przy dokonywaniu Zamówienia lub w późniejszym czasie oświadczenie o wyrażeniu zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy przy utracie prawa do odstąpienia od Umowy, wówczas Sprzedawca dostarczy Produkt cyfrowy na wskazany adres email niezwłocznie po dokonaniu Zamówienia, maksymalnie w terminie 48 godzin od dokonania Zamówienia.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy można przesyłać na adres email: magazyn@magazynol.pl lub pod adres Sprzedawcy podany w Regulaminie. Kupujący może przesłać skan podpisanego oświadczenia lub posłużyć się wzorcową treścią w wiadomości email.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy w trybie określonym w niniejszym paragrafie Sprzedawca zwróci dokonane płatności na rzecz Kupującego w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. Zwrot płatności zostanie dokonany tym samym środkiem, jakiego Kupujący użył do opłacenia Zamówienia.
6. Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami – Konsumentami.
§ 5. LICENCJA
1. Wszystkie wizualizacje Produktów cyfrowych zamieszczone na stronie Sklepu internetowego są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, dysponujących prawami autorskimi do nich.
2. Produkty cyfrowe oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Z chwilą dokonania płatności Sprzedawca udziela Kupującemu do utworu stanowiącemu zakupiony Produkt cyfrowy licencji – niewyłącznej, niezbywalnej, nieprzenoszalnej i bez prawa udzielania sublicencji ani upoważniania osób trzecich do korzystania z Produktu cyfrowego, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, wyłącznie dla celu osobistego korzystania z Produktu cyfrowego na następujących polach eksploatacji:
a. wielokrotnego pobrania Produktu cyfrowego i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci wybranego urządzenia elektronicznego,
b. trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu cyfrowego.
4. Kupujący nie jest uprawniony w szczególności do wprowadzania do obrotu lub rozpowszechniania Produktu cyfrowego lub jego kopii, w całości lub w części w jakiejkolwiek formie, modyfikowania Produktu cyfrowego, wykorzystywania Produktu cyfrowego w całości lub w części w szczególności w celach komercyjnych.
5. Otrzymanie Produktu cyfrowego na skutek opłaconego Zamówienia umożliwia korzystanie z Produktu cyfrowego wyłącznie na własny użytek osobisty Kupującego. Sprzedaż Produktu cyfrowego nie oznacza przeniesienia praw autorskich ani udzielenia licencji do utworów, artystycznych wykonań ani innych wkładów zawartych w danym Produkcie cyfrowym. Inne, niż określone w niniejszym Regulaminie utrwalanie, zwielokrotnianie, a także wprowadzanie do obrotu oraz rozpowszechnianie Produktu cyfrowego wymaga zgody właściciela praw, za wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
6. Produkty cyfrowe w formatach ePUB, PDF, mobi, MP3 są chronione przed nieuprawnionym wykorzystaniem – watermarkiem (znakiem wodnym) oraz niepowtarzalnym identyfikatorem transakcji, który umożliwia zweryfikowanie nabywcy prawa do używania Produktu cyfrowego.
§ 6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Sklepie jest Olga Łęgosz, posiadająca numer NIP: 5213292791, (Magazynol.pl).
2. Użytkownik Sklepu w celu dokonania Zamówienia, o którym mowa w Regulaminie podaje dane niezbędne do obsługi transakcji i dostawy Produktu cyfrowego wskazane w formularzu (dane identyfikacyjne, kontaktowe, transakcyjne). Dane te są przetwarzane w celu wykonania Umowy sprzedaży, a także ewentualnej obsługi roszczeń Kupującego oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń wobec Kupującego. Podstawą przetwarzania tych danych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO: niezbędność do zawarcia i wykonywania umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO: wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w postaci rozliczenia transakcji i obsługi praw Kupującego,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO: uzasadniony interes prawny administratora w postaci prowadzenia komunikacji w sprawie Zamówienia i dochodzenia ewentualnych roszczeń wobec Kupującego.
3. Dane wskazane w ust. 2 będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń plus 6 miesięcy. Dane te Administrator może przekazywać jedynie podmiotom świadczącym dla niego usługi niezbędne do utrzymywania Sklepu, obsługi transakcji i dostawy Produktów cyfrowych.
4. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności pod adresem: https://www.magazynol.pl/downloads-refunds
§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych ważnych przyczyn:
a) jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone – odpowiednio w tym zakresie;
b) realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;
c) zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z usługi w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
d) wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu Sklepu, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Sprzedawcy;
e) realizacji nowych funkcjonalności i usług w Sklepie.
2. Regulamin obejmujący zmiany wprowadzone zgodnie z ust. 2 zostanie udostępniony Użytkownikom Sklepu i Kupującym na stronie Sklepu z 14-dniowym wyprzedzeniem. Kupujący ma możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usług lub sprzedaży w ciągu 14 dni od dokonania zmian, jeżeli nie akceptuje nowej wersji Regulaminu, a w czasie pomiędzy opublikowaniem zmienionego Regulaminu a jego wejściem w życie dokonał Zamówienia. W takim przypadku Kupującego obowiązują postanowienia Regulaminu istniejące w chwili dokonywania Zamówienia.
3. Zmiany Regulaminu wprowadzone z innych przyczyn niż wskazane w ust. 1, w szczególności polegające na wprowadzeniu nowych usług, nie będą modyfikowały treści umów zawartych z Kupującymi w oparciu o wersję Regulaminu obowiązującą w momencie zawierania tej Umowy.
4. Zmiany kosmetyczne Regulaminu, które nie wpływają na warunki świadczonych usług, nie wymagają publikacji w trybie ust. 2 powyżej.
5. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronach internetowych Sklepu oraz w siedzibie Sprzedawcy.
6. W celu rozwiązania ewentualnego sporu ze Sprzedawcą konsument może skorzystać z platformy ODR znajdującej się pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).